MOON & MY FEELING
MOON & MY FEELING
غریزه ام

درندگی مرا در وحشتناک ترین کابوس هایت هم ندیده ای...

این غریزه...

غریزه ای که مرا به درندگی وا می دارد...به کشندگی...

به موجودی خطرآفرین...مرگ آور...

غریزه من ماهیت من است...

این غریزه همیشه در من است...حتی هنگامی که آرامم...ساکتم...بی خطرم...

من درنده ام...حتی اگر مرا اهلی کنند...حتی اگر عاشقم کنند...حتی اگر رامم کنند...

من روباه شازده کوچولو نیستم...نه نیاز به رام کننده دارم...نه نیاز به محافظ...

چون خطری جلوی راهم نیست و رام کردنم غریزه ام را زیر سوال نمی برد...

فقط بیشتر مرا تحریک می کند...

برای همین است دور می مانم...حق تو این درندگی نیست...

زندگی و ماهیت من با ظرافت آغوشت هماهنگ نیست...

صدمه خواهی دید و من این را هرگز نمی خواهم...

دور می مانم...

غریزه ام کنترل ناپذیر است...

                                     پس دور می مانم...


نظرات شما عزیزان:

مهدی افشارزاده
ساعت10:09---14 شهريور 1394
من موجود خطرناک ی م ...

چون از یک رابطه چند ساله دراومدم وزنده موندم ... از این بعد بی احساس مطلق میشم و در هیجان انگیز ترین لحظات فقط نگاه میکنم ...

زمان ظهور ما نزدیک ه
پاسخ:من که منظورتو نمی فهمم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





asal | دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, |
About

لمس تاریکی جرئت می خواهد...!

Email | Profile
Design
Categories
Authors
Archive
Links
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 3204
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1